Sunday, October 30, 2011

setahun yang indah.



Alhamdulillah. syukur pada Allah..genap setahun sudah perkahwinan kami. cepat sangat masa berlalu. tak sangka dah setahun rupanya kami duduk serumah, makan semeja, tengok tv sesofa, tido sekatil, mandi sebilik air..hihiii tak sangka!korang sangka tak?;P


setahun yang lepas kami tengah duduk malu-malu bersanding. mr husband pon cakap lembut tak berapa nak dengar suara depan tetamu..awww!pemalu laa katakan..aku je yang duduk terpekik melolong tak malu tak macam pengantin pon..hahahAA!dah jumpa geng memang tak ingat dunia..hihiii how sweet that moment..rasa sekejap aje dah setahun..rasa macam baru je lagi..rasa macam nak bersanding sekali lagi pon ada..dengan orang yang sama laa tau..tapi nak pakai baju pengantin lawa2 dan pelamin grand2!kui3..berangan!sebab dulu sangat kalut..tak sempat pon nak pilih betol2 pelamin dan baju semua..takde survey2 pon pon..pergi satu kedai, terus pick up!senang je aku ni..hahahA..pastu bila pikir balik macam menyesal je tak pilih betol2..sebab SEKALI SEUMUR HIDUP je dikkk oiii!so sapa2 yang tak kawen lagi tu..nanti plan laa elok2 majlis korang..survey2 dulu..jangan macam pengantin basi ni..^_______^


owhh kenangan kawen sangat indah!saya percaya semua orang pon akan pikir macam tu..apatah lagi orang (mestilah orang, takkan kambing kot ;P) yang kawen ngan kita tu..insan yang kita sayang dan cintaiii..ceeeee ;)


dear my beloved husband,
even though we are so different..
you love vanilla icecream, i enjoy chocolate icecream,
you love chicken drumstick, i prefer chicken wing,
you love 3min-baked bread, i prefer roti hangit2,
you like to eat kue teow goreng (hari2 request), but i love eating spaghetti more than others,
you eat so fasttttt, but me?hehe macam siput..
you love blue color, but i hate blue!i love red most ;P
uhh, what else?

doesn't matter enormous difference between you and me,
we're still the same.
because we've shared the same feeling.

selamat ulangtahun sayang ;)


its been a year :)


"Love looks not with the eyes, but with the heart and soul!"








♥ we are in lurve ♥

3 comments:

Liyana said...

happy anniversary :)

chique-jah said...

Tq liyana ;)

Zana Adieyza said...

happy anniversary dear.. semoga trs bahagia hendaknya..