Friday, July 20, 2012

Salam Ramadhan 1433H.

Alhamdulillah. dipertemukan lagi dengan Ramadhan kali ini..syukur Allah masih pinjamkan kita nyawa untuk bernafas dan menghadapi persediaan menyambut bulan puasa yang penuh berkat..a

Nampaknya tahun ni tahun suami laa..sebab bakal menyambut puasa di rumah mertua dan jugakkk raya nanti..wuwu rela dalam terpaksa..ada jugak yang bergenang airmata ni..hihiii..semalam pun tengok drama 7 Ramadhan kat tv3, yang Ellie Suriati jadi ibu tu dah nangis macam budak kecik kena curi gula-gula kat tangan..hahAhA..sangat terasa ok drama tu..lagi2 sedih teringat kat mamanda kat kampung, tak dapat sambut puasa dan raya bersama..bertambah sedih lagi bila tahun ni i terpaksa bersahur dan berbuka sorang2 saja..jadual kerja suami sungguh menjengkelkan dan tidak bersimpati langsung dengan nasib isteri..wuwu sebak sungguh la haii..:(


Ok dah tak mahu nangis berdukacita dah..esok nak puasa malam ni nak berterawikh..kena ceria dan semangat2 sikit..hihi korang semua dah shopping persediaan puasa?i dahhhh..hahaA bajet aku sorang je dah..

hasil shopping sorang2 pagi tadi.hihii


eh, korang buat apa tu?duk fikir2 nak masak apa sahur pagi esok ke?hehe i tak payah susah2 fikir..confirm mak mertua yang siapkan semua..kihkihkihh




eh eh, ada orang cuba nak pecah masuk rumah!rindunya kat mimi..nanti chiq jah balik kg kita jumpa ye sayang?



SELAMAT BERPUASA SEMUA. SEMOGA SEGALA DOA DAN AMALAN KITA DITERIMA ALLAH SWT. AMIN


♥ we are in lurve ♥
 

1 comment:

Siti Nursyuhada said...

selamat menyambut ramadhan