Monday, December 13, 2010

kursus.

esok saya akan pegi berkursus selama 3 hari di Paka.(terpaksa pegi..huk3)
maka dengan itu, saya akan (terpaksa lagik!) meninggalkan opis, umah, dan yang paling menyayat hati terpaksa meninggalkan Inchik Suami tersayang..sob3..selama kawen ni tak pernah lagi ye kami berjauhan lama..paling lama sehari je..tu pon dah sengsara dah..semoga cepatlah kursus ni habis..(tak pegi lagi..tp dah pikir habis..hehe)nanti abis kursus ni,  kita g hanimun okeh??sampai sudah tak jadi2 lagi hanimunnye ni..;p


kepada Inchik Suami saya, sila jaga diri anda baek2 selama ketiadaan saya disisi anda..sila jangan rindu saya tau!(nak rindu pun xpe, lagi suke!ngeee).seriyesly, im going to miss u all the time!luv u hubby!(gediks!)

"Love is missing someone whenever you're apart, but somehow feeling warm inside because you're close in heart."


♥ we are a newly wed ♥

No comments: