Sunday, May 8, 2011

selamat hari ibu.

selamat hari ibu buat bonda tersayang..

CHE MERIAM BT MAT HARON

terima kasih kerana melahirkan, membesarkan dan mendidik jah dengan sempurna. tanpa didikan dan tunjuk ajar ma, jah takkan jadi macam apa yang jah jadi sekarang. semoga ikatan antara kita tetap utuh biarpun kini anakmu ini bukan lagi dibawah jagaanmu.ma tetap dihati jah biarpun kini kita sudah jarang bertemu mata.namun ma sentiasa hadir dalam ingatan dan doa jah.terima kasih untuk kasih sayang yang tidak terhingga itu...semoga ma dikurniakan kesihatan yang baik dan dipanjangkan umur olehNya..semoga ma tabah menghadapi liku2 hidup..semoga Allah memberkati kita sekeluarga..jah sayang ma..


my mother&i during my wed.


selamat hari ibu juga buat mama yg dikasihi..

NOOR ESAH BT MISKAM

terima kasih kerana menerima jah sebagai menantu mama..terima kasih yang tak terhingga kerana mama menganggap jah bukan sahaja sebagai menantu mama, malah seperti anak mama sendiri..terima kasih kerana mama sangat memahami perasaan jah..mama tak putus memberi kata-kata semangat dan tunjuk ajar dalam menghadapi liku2 kehidupan berumah tangga yang masih lagi hijau ni..insyaAllah segala tunjuk ajar mama akan menjadi panduan dan pedoman kepada kami dalam melayari bahtera perkahwinan ni..jah sayang mama..

@subangskypark



dan juga untuk yang ini...

eh, yg ni bukan ibu tau?yg  ini suami i!hahaa,


selamat berkerja ya sayang!baek2 saja k?jangan stess2 keje..keje tu kan ibadat..treat patient baek2..i am going to miss you so much!see you again this Wednesday..wuwuwu lamenye lagi...T__T


footnote:leaving to KL again tomorrow..mood sedih coz berpisah ngan hubby for few days..wuwuu


♥ we are in lurve ♥

No comments: